Sunday 4 April 2021

Πόσο αστείοι είστε; Πόσα ακόμα ρε ρημάδια θέλετε να κλέψετε από τους Έλληνες;

 

Το 1960κάτι, ο προπάππος μου, έδωσε την οικία του διά να οικοδομηθεί πολυκατοικία στην οδό Μ. Αλεξάνδρου στη γενέτειρά μου τα Σέρρας.
Για την είσοδο της πολυκατοικίας, χρησιμοποιήθηκε (το 1960κάτι υπενθυμίζω) αγροτεμάχιο του υπουργείου οικονομικών.
Έτος 2012 και ενώ είχαμε πένθος για το πέρασμα της μητέρας μου, ήρθε έγγραφο από το υπουργείο οικονομικών, το οποίο έλεγε ότι το αγροτεμάχιο, δεν πληρώθηκε ποτέ και καλούμαστε οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων να πληρώσουμε με βάση τα τ.μ των διαμερισμάτων.
Στην περίπτωση που είχε διαπραχθεί φόνος, το έγκλημα θα είχε παραγραφεί. Φυσικά όμως τη σήμερον που η δικαιοσύνη, με ελάχιστες εξαιρέσεις ακέραιους ανθρώπους, είναι πληρωμένη από το καθεστώς της ξεφτίλας που ζούμε ειδικά τα μνημονιακά έτη, ήρθαν 3 γενεές μετά την δημιουργία της πολυκατοικίας, όπου το πιθανότερο ήταν να έχει χαθεί το αρχείο εγγράφων για την πολυκατοικία, να ζητήσουν λεφτά και το ελληνικό δικαστήριο, έκρινε ότι ναι, να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες.
Πόσο αστείοι είστε; Πόσα ακόμα ρε ρημάδια θέλετε να κλέψετε από τους Έλληνες;
Δημιούργησες την ΑΑΔΕ για να με κλέβεις μπροστά στα μάτια μου και να μη μπορώ να βγάλω και λέξη;
Όοοοοχι, όχι, όχι. Δεν κατάλαβες καθόλου καλά. Ξύπνησα και ξυπνάν και άλλα αδέλφια μου ΚΑΘΕ μέρα ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ τη γη.
Όλα αυτά που κλέψατε και από εμένα και από κάθε Έλλην πολίτη θα τα πάρουμε πίσω ΟΛΑ και καλή σας εξορία.

No comments:

Post a Comment