Friday 26 March 2021

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: "Κύριοι χρωστάτε, έχω τα χρέη σας"...

 ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: "Κύριοι χρωστάτε, έχω τα χρέη σας"...

Κύριοι για να πάρετε τον πλανήτη κόψατε χρεόγραφα.
έτσι πήρατε τον πλανήτη
αυτά τα χρεόγραφα τα έχω στα χέρια μου.
Εγώ δεν κυνηγάω κράτος δεν κυνηγάω Αμερικανό
δεν κυνηγάω φαντάσματα
αγαπάω όλους τους λαούς και θεωρώ ότι όλοι οι λαοί είναι σκλαβωμένοι.
και λέω λοιπόν σε αυτούς τους κυρίους.
Κύριοι είστε οι τραπεζίτες των αδελφοτήτων.
Οι αδελφότητες δεν έχουνε λεφτά και σας έχουν βάλει εσάς
για τραπεζίτες.
Κύριοι χρωστάτε. έχω τα χρέη σας.
και θα τα πληρώσετε γιατί τα έχετε υπογράψει εσείς.
έχω τα χρέη των τραπεζιτών των παγκοσμίων τραπεζιτών
έχω τα ομόλογα τους
Όχι αυτά που βλέπετε τώρα, εκείνα που δεν βλέπετε τώρα
Κύριοι μαζευτείτε και πληρώστε.....
..... μαζευτείτε και πληρώστε διαφορετικά οι εξελίξεις
δεν θα είναι καλές για κανέναν.
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 1 άτομο

No comments:

Post a Comment